دولاب دره استانبول مکانی ارزان برای اقامت گردشگران :
نوشته شده توسط : محبوبه

دولاب دره استانبول مکانی ارزان برای اقامت گردشگران :

محله دولاب دره و یا همان گلاب دره استانبول یکی از قدیمی ترین محله های استانبول می باشد که در بخش اروپایی استانبول و در منطقه بی اغلو واقع شده است . این محله قدمت طولانی ای دارد و تقریبا در اطراف مرکز شهر استانبول واقع شده است . در واقع شهر استانبول ، شهری بسیار بزرگ و مساحتی 7 برابر کلان شهری چون تهران را داراست . با این وسعت زیاد منطقه دولاب دره جز محله های معروف استانبول می باشد که هر کسی آن را می شناسد به طوری که بسیاری از مسافران نیز مدت اقامتشان در استانبول را در همین محله سپری کرده اند . در محله دولاب دره استانبول ، می توان انبوهی از هتل های استانبول را دید که با قیمتی بسیار پایین تر از هتل های مرکز شهر استانبول به مسافران ارایه می شود . هتل هایی که از لحاط امکانات ، امکانات معقولی را اریه می دهند ، بی شک برای مسافران تور استانبول  که به دنبال قیمت پایین هتل می باشند اقامت در هتل های منطقه دولاب دره بهترین گزینه می باشد . اما نکته ای که باید در مورد منطقه دولاب دره گفت این است که این منطقه بر روی شیب بسیار تندی واقع شده است و با وجود این که در کل حدود یک کیلومتر از میدان تکسیم واقع شده است اما رفتن به میدان تکسیم آن هم به صورت پیاده بسیار نفس بر و سخت می باشد . در واقع شیبهای تند این منطقه و همچنین نوع افرادی که در این محله زندگی میکنند پیاده رفتن از هتل را کمی سخت می کند و پیشنهاد نمیشود .  

تور دبی

منطقه گلاب دره که یک منطقه قدیمی و مردمانی کاملا بومی می باشند دارای یک خیابان اصلی با نام گلاب دره می باشد که به یک میدان اصلی می رسد . این خیابان بسیار طویل می باشد و کل محله را پوشش می دهد  . مسئله مهمی که باعث می شود بسیاری از مسافران هتل های محله دلاب دره را با وجود ارزان بودن انتخاب نکنند علاوه بر سر بالایی و سر پایینی های بسیار تند، وجود تعمیر گاه های فراوان در این منطقه می باشد . در واقع تعداد زیاد تعمیر گاه ها باعث شده که به این منطقه نمای بدی بدهد و مسافران تا حدودی احساس نا رضایتی کنند .

شرکت بیسان گشت مجری مستقیم  تور باکو و استانبول می باشد و بی شک سفر در نوروز را به استانبول و تور زمینی باکو نوروز 99  به  مسافران خود پیشنهاد می کند .

تور زمینی باکو

در واقع محله دولاب دره به زمان حکومت عثمانی بر می گردد و قدمتی طولانی دارد این محله در واقع رابط بین بخش اروپایی استانبول به بخش آسیایی آن و بلعکس می شود . همین امر باعث پر اهمیت بودن این محله در بین محله های قدیمی استانبول شده است . مسافرانی که قیمت پایین هتل های دولاب دره را به موقعیت آن ترجیح می دهند باید گفت این محله دسترسی بسیار آسانی به خیابان استقلال استانبول دارد . خیابان استقلال یکی از مهم ترین خیابان های شهر استانبول می باشد که به میدان تکسیم می رسد و جز برترین و توریستی ترین خیابان ها برای مسافران تور استانبول می باشد . بی شک در خیابان استقلال که یک خیابان همیشه فعال بوده و اکثر مسافران از این خیابان دیدن می کنند چرا که اکثر کافه ها ، رستوران ها و همچنین انواع مغازه ها و فروشگاه ها در آن قرار دارد . لذا محله گلاب دره جز محله های مهم برای گردشگران به حساب می آید .

تور وان





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: